Tisdag

Alicia kom in till oss 04:30, låg vaken till 06 och sov sen till lite efter 08. 

Åt frukost och så frågade jag om hon ville gå till dagis. Hon sken upp som en sol och sprang till vagnen :) Den nya vagnen, den andra gick verkligen inte utan hon skulle åka i den, punkt slut.
Bestämd dam! 

Javisst, bäddade med filt och hon satt där och mös, när vi närmade oss dagiset visade hon vart vi skulle gå ^^ 
Hon vinkade till fröknarna och klädde av sig. Sen tyckte hon att jag skulle klä av mig med men då sa jag att jag skulle gå hem igen. Detta va första gången jag lämnade.. Då blev hon lite fundersam men då sa fröken Mikaela "kom så går vi till rutchkanan" (Alicias storfavorit)
Då tog hon henne i handen, vinkade till mig och sprang iväg :) 

Så nu är första dagen jag är hemma utan henne, känns jättetomt och konstigt men mina fogar jublar. Det känns jätteskönt att hon trivs och inte blir ledsen, det underlättar såklart :)

Min fina älskade tjej <3




Johanna

Fina tjejen. Skönt att det går bra på dagis.
Kram på er

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: