Torsdag

Alicia sov igår när jag hämtade henne på dagis, fröken sa att det hade gått jättebra hela dagen och att hon blev så förvånad när Alicia blev ledsen på morgonen, för alla andra dagar har hon vinkat hejdå och sprungit och lekt. Hon hade iallafall blivit glad fort och sen vart som vanligt, ätit bra och somnat lätt.

Jag tror att hon va för trött eftersom att hon sov så dåligt på natten.. Sen har hon nog kommit in i nån trotsålder för så fort hon inte får som hon vill (legobiten inte passar eller välter, om dockan inte gör som hon vill osv) så blir hon så arg och ledsen. 

Igår kastade hon iväg både sked och tallrik när vi åt och när jag sa till henne försökte hon ta min näsa och dra mig i håret.. Härliga tider! Jag försöker hålla mig lugn men med massa hormoner i kroppen är det inte alltid lätt :) 

Igår bakade vi efter dagis, lekte massa, gungade och tog en promenad, sen somnade hon som en stock vid 19 <3







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: