4 år

I fredags firade jag och min underbara William 4 år tillsammans <3
Jag är verkligen lyckligt lottad som har en sån fin man på alla sätt :)

Det känns som att vi har vart tillsammans längre med tanke på allt vi gjort medans 4 år ändå är ganska lång tid. 

På förmiddan va vi ute och lekte med Alicia i snön, sen tog vi en promenad så hon somnade. Då passade vi på att lyxfika lite :)

När hon vaknade åt vi lunch och åkte till Åbybadet. Alicia va livrädd först och klamrade sig fast på mig som en liten apa. Efter ca 20 min fick vi ett leende och efter ca 30 min så va hon som en fisk och hoppade från kanten om och om igen :) "hopp!" Sa hon och slängde sig till mig :)

Efter en timmes bad va hon trött så vi gick in och duscha och åkte hem. Alicia fick mat och sov sen vid 18:30.

Wille kollade handboll och jag lagade middag. Ugnsbakad kyckling, klyftpotatisar och grönmögelsås, namnam :)

Efter den romantiska middagen mös vi i soffan framför en film och lite godis.
En perfekt 4årsdag :) <3






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: