Lek och bus

Vi skulle vara hos Filippa, lille Valter och Alicias bästis Els(a) kl 11 men fick sms att det va okej att komma tidigare, tack och lov för der eftersom jag råkade säga till A under frukosten att vi skulle dit.
Hon ville till Els på en gång!

Så vi va där strax efter 9 tror jag och tjejerna lekte, pussades och kramades.
Vi åt lunch och tog en långpromenad och barnen sov. Lite för lång promenad protesterade mina fogar med att säga sen.. :( 

När vi kom hem fikade vi och lekte lite till, sen gick vi till lekplatsen och gungade innan vi åkte hem för att laga middag.

Jag mår verkligen inte bra nu.. Fogarna gör så ont och jag har täta och ganska kraftiga sammandragningar sen snart 3 timmar tillbaka.. Ändå ligger jag bara på soffan och blir uppassad med fotmassage..  Avtar det inte snart får jag ringa förlossningen för rådgivning. Hoppas inte jag behöver åka in och att det avtar! Sjukt jobbigt är det.. 

Bebban sparkar för fullt iallafall så hon har det nog bra :)

Snart ska jag gå och lägga mig i hopp om att sova bort det. Det är ju inte så lätt att ta det lugnt och vila när man har en 15 månaders som springer omkring. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: