Måndag

Jag och Alicia somnade gott ihop kl 11 igår och sov till 13! Sen vid 14 kom Wille upp och regnet öste ner..

Så vi lekte kurragömma och Alicia tyckte det va superkul, men jag skulle gömma mig på samma ställe hela tiden ^^

Sen tänkte jag "ja vi kan ta fram fingerfärgen och kladda lite, det blir nog en hit!"

Mmm.... Fina damen tyckte det va jobbigt att bli kladdig om handen så jag skulle torka bort kladdet... Försökte länge måla allihopa men det gick inte, hon ville inte. Så hon fick hoppa i badet och sen åt vi kvällsmat.

Hon somnade 19 och jag mådde intr så bra.. Ont i huvudet och massa sammandragningar så jag vilade på soffan resten av kvällen.
Vi kollade på Red 2 som va slut 22:30 så då gick vi och la oss och somnade på studs :) 








J

Haha! Känner igen det där med att inte vela vara kladdig :) Testa med en pensel! Det gjorde vi och då blev det roligare :)

Svar: Tack för tipset! Får testa det :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: