Nyår

Vi hade i uppgift att baka efterrätt till nyårsmiddagen så det va bara att sätta igång! Jag började med silviakakan och då somnade Alicia så då tänkte jag måla naglarna men märkte att mitt glitterguldiga nästan va slut :( 
Tur jag har en man som åkte till ica 09 och köpte ett nytt till mig <3

Sen gjorde jag mina allra första cupcakes! Blev choklad, och herre vilken tid det tog! Många moment, men himlans gott blev det :) 

William gjorde citroncheesecake och sen va vi nöjda! 

Packade ihop oss och va i landvetter hos Amanda och Peter kl 19. 2 andra par med barn va där också, lugnt och trevligt :) Alicia blev kär i Meja som är 4 och sprang efter henne, och katterna va en favvis såklart :) Hon sprang och dippade chips och höll humöret uppe tills 21:20 då va hon så himla trött.

Vi skulle sova där men när jag låg i sängen med henne märkte jag att hon va jättevarm och snuvig :( ingen rolig start på nya året! Misstänkte att det skulle bli en bökig natt med många vakna timmar..

Hon sov sig igenom 12 slaget och vi fick se många fina raketer :) 

01 vaknade Alicia och fick komma upp, då packade vi ihop oss och åkte hem.
39 graders feber hade hon så hon fick en alvedon och somnade om vid 03.

Självklart hade nån idiot ställt sig på våran parkering så vi fick hålla på o krångla med det mitt i natten med.. 

Hon sov från 03-08 så då gick vi upp och åt, kollade pippi långstrump och lekte med dockorna. Städade upp efter bakandet igår och halv 10 väckte jag Wille för avlösning och vilade en stund.

Nu sover hon igen, lite gnällig och varm fortfarande men äter och dricker ändå helt okej så det är ju bra!

Hoppas ni alla hade en bra nyår och får ett grymt 2014!















Vickan

Den klänningen Alicia har, så himla fin! Och tröjan <3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: