Pulka

Gick upp vid 07 och jag va sååå trött..

Åkte och hämtade mamma vid 10, köpte en pulka på vägen hem eftersom det kommit massa snö :) Sen storhandlade vi, mamma va så snäll och följde med så vi slapp ikväll när Wille slutat :)

Kom hem och åt lite, sen tog "mommo" och Alicia en vagnpromenad så A somnade. Jag och mamma tjötade bara under tiden hon sov.

När hon vaknade fick hon mat och sen klädde vi på oss och gick ut och invigde pulkan, himla roligt! :)

Sen körde vi hem mamma, kom hem och lekte lite innan Wille kom. Då tog han över och jag fixade mat.

Kvällsbad och sen somnade Alicia och Wille åkte till Vickan för att bygga ihop sängen. Jag känner mig inte helt frisk.. Helt slut, seg i kroppen, snuvig och lite ont i halsen :( Kommer nog somna snart! 

Godnatt <3










Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: