Rent och fint!

Alicia sov 3,5 timme, tror hon sover sig frisk nu :) Under den tiden hann jag storstäda, tvätta, fylla diskmaskinen, betala räkningar och det som jag har tänkt göra i 4 månader nu- packa upp syskondelen till vagnen för att se så allt är med och helt och funkar bra :) 

Alicia tyckte det va jättekul att sitta där nere och vi tog en promenad i korridoren till hissen :) 
Vet inte riktigt hur jag ska ha delarna men jag får nog prova mig fram. 

Wille kom hem halv 5 med pizzor, väldigt skönt att slippa laga mat efter allt fix! Har mycket sammandragningar så får nog dra ner tempot lite. 

Julen städades inte ut men vi har rent och fint :) Bara den barriga granen som slänges ut, Alicia vinkade hejdå till den :)

När jag la Alicia hade Wille fixat kvällsgott med ett gulligt meddelande :) <3

Nu är det sovdags! Natti










Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: