Söndag

Jag fick sova till 9 och de andra gick upp 06:30.. 

När jag gick upp va jag pigg och full med energi så jag och Alicia bakade en sockerkaka till systern min :) Alicia tyckte det va så kul att lägga i socker och sånt och blanda, sen vänta på kakan och kolla i ugnen :) 

Wille åkte och spelade frisbeegolf med Patrick och jag och Alicia åt lunch, sen tog vi en promenad och hon somnade i vagnen.

Då borde jag ju vila men kom på den smarta iden att storkoka köttfärssås att ha i frysen! Färdig lagom tills hon vaknade.. Åt mellis och sen åkte vi och hämtade Vickan på tågstationen.

Åkte till Ikea för att köpa grejer till Vickans lägenhet, självklart fick lite följa med oss hem med :) 2 lampor vi ska ha i fönstret i vardagsrummet och lite annat smått.

Åkte från Vickan vid 20 och då somnade Alicia i bilen, bar upp henne och bytte om och hon sov vidare.

Jag va heeeeelt slut på kvällen! Får nog på riktigt ta och varva ner lite, det är så svårt bara! Men kroppen säger verkligen ifrån nu.. Ryggen är inte rolig :( 

Vi la oss på soffan och kollade nån film som gick men somnade vid 22:30..

Nu är vi uppe och har ätit frukost och jag är ganska seg så det blir en lugn morgon känner jag.

Hoppas allt är bra med er! 








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: