Söndagsfix

Sov ända till 09:15 idag! Rekord på väldigt länge :) sååå skönt! Och jag har inte ens behövt gå upp på toa inatt?! 
Bara vaknat till några gånger men somnat lika fort igen.

Gick upp och städade upp i köket och gjorde frukost, jag och Wille satt där i lugn och ro och åt, helt tyst :) lyxigt men lite tomt...

Sen åkte Wille och spelade frisbeegolf med Patrick och direkt efter det fotbollsträning.

Vad gjorde jag under tiden? Storstädade! Som en galning. Det är så himla rent och fint överallt nu :) jag njuter! Man hinner mer när man inte har en svans efter sig ^^

När Willes fotboll va slut åkte vi direkt till vår skatt, så underbart att få krama henne! <3 Hon har haft så mysigt hos sin "mommo" som hon lärt sig säga :) och Tord såklart! 

När vi kom hem lekte hon nog med varenda grej på sitt rum och mös i sin säng, haha :) Wille skruvade isär vår sängram eftersom vår nya säng kommer imon, WOHO :D 

Alicia somnade 19:30 och jag är helt död i kroppen efter dagens städ men har fått en lång ryggmassage av Wille så nu är det lite bättre. Han är nu iväg och hämtar sin pappa som har vart på skidresa och jag ligger i soffan men somnar snart.. Så nu säger jag godnatt! 

Kram 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: