Städa??

Besiktningen hos mvc gick lysande, hjärtljuden slog fint och sf måttet va bra! Lite väl lågt blodtryck men ingen fara :)

Nu har Wille åkt för att hjälpa en jobbarkompis att flytta. Jag har precis lagt min lilla sjukling som minsann bara skulle sova i manmas och pappas säng och somnade gott i min famn <3

Nu försöker jag samla energi till att städa och ev plocka ner julen! Nu har det vart tomtar här i en månad så nu är det dags att åka ner i förrådet igen :) 






Johanna

Skönt att allt såg bra out hos MVC. Ska inte dit förrän i slutet av jan. Känner inte så mycket eftersom jag har moderkakan i framkant. Lite jobbigt ibland. Vill ju känna så man får bekräftat att allt är bra.

Har frågat detta innan men vet inte om du sett det. Visst köpte ni en syskonvagn för ett tag sen? Vilken var det?

Kram

Svar: Förstår att det är jobbigt, jag hade så med Alicia och det är ju stor skillnad nu tycker jag, känner mycket mer och tydligare.. Allt är bra med er lilltjej iallafall :) Snart känner du säkert tydligare!

Ja jag trodde jag hade svarat men har kanske missat det.. Ja vi har köpt en Baby Jogger City Select och är så himla nöjda! Himla bekvämt med en syskonvagn på längden, man kommer in överallt och den tar inte så mycket plats :) rekommenderas! Ganska dyr men det är nog de flesta syskonvagnar? Blev kär i denna direkt så jag har inte utforskat utbudet så mycket :)
Min kompis har en bugaboo syskonvagn och är supernöjd med den med så det är nog en smaksak :)
Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: