Hallå bloggen!

Känner inte riktigt att tiden eller orken finns för att blogga just nu men jag försöker lite till! :) 

Vi har så fullt upp hela tiden känns det som.. 
Det senaste har vi haft mysig familjedag i Slottsskogen, hängt mycket med Vickan, min moster Emilia va här tors-lör och efter hon åkt på lördagen åkte vi ner till svärfar i Anderstorp.

Där träffade vi även Willes bror Ludde med familj, även deras nya dotter på 1 vecka, inget namn än :) men så söt!
Vi alla grillade och hade trevligt på kvällen.

På måndagen va Wille ledig så vi åkte hem på eftermiddan. 
Jag va hos optikern förra veckan och måste ha glasögon så det kollade vi ut när vi kom hem :)

Igår va Vickan här och passade Jolin på fm när jag va me Alicia på dagiset, nu har hon börjat bli ledsen när jag lämnar men leker kort därefter. Hoppas det vänder snart! 

Idag har jag vart hos optikern igen och testat hur man sätter i/ur linser och fick med mig dessa hem, lite ovant men det blir nog bra! Snart kommer nog glasögonen med :) 

Nu är det sovdags! Läkarbesök med Jolin på bvc imon <3 skruttan växer så det knakar :) 






















Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: