Fredag

Igår vaknade Alicia 05.. Pigg som en nötkärna! William gick upp och jag sov vidare till 08, skönt! 

Sen bytte vi så Wille fick vila och jag tog en promenad till Allum med Alicia.
Hon somnade i vagnen när vi kom utanför dörren och sov sen i 2 timmar.

Vid 16 kom Vickan och Abbe hit och åt middag. Kyckling, klyftpotatis och tzatziki på Vickans önskan :)

Alicia va ju helt i extas när moster kom och skulle verkligen showa med dans, visa alla leksaker och va bara helt överlycklig :) 

Somnade på 10 min när vi la oss lite innan 20. Kollade på Lets dance och käkade godis :) 

Dom åkte vid 22:30 och då gick vi och la oss. Vid 01 va det verkligen storm ute, vi har en lös plåtbit utanför vårt sovrum som vibrerar när det blåser och som låter nåt så fruktansvärt.. 

Så jag va vaken från 01-05 då blåsten avtog.. Fy va trött och irriterad jag va!! Har felanmält detta i 3 år som vi bott här men inget händer.. 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: