Kalas!

Igår vaknade Alicia 06, jag ville ligga kvar så William gick upp och påbörjade frukosten, men jag kunde inte somna om så jag gick upp jag med.

Vid 07 började tårtbaket! Alicia va me länge och hjälpte till men tröttnade till slut och ville hellre keka med pappa. Sen sov hon middag 10:30-12, toppen!

Lite lunch och vid 13 började våra kalasgäster att trilla in. Vi va totalt 23 st tror jag så det va fullt hus! Jättekul att så många ville komma och fira oss :) Och vi blev så bortskämda med massa fina presenter! 

Gästerna droppade av lite efter hand och det va några som stannade länge. Längst stannade Williams bror med fam, åt tacos med oss på kvällen innan de åkte tillbaka till småland. Jättemysigt! 
Dom åkte vid 21:30, då gjorde jag och Wille ett ryck och städade, diskade bort allt så vi skulle slippa vakna till det.

Vid 22 satte vi oss i soffan, heeeelt slut! Satt inte där länge innan vi gick in och la oss och tvärsomna. Alicia somnade som en stock kl 19, också helt slut av alla favorit människor på samma gång :)

Jättelyckat kalas! 











Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: