Lördag

Alicia kom in 06:10, jag va så trött så jag knappt visste vart jag skulle ta vägen.

Men det är Williams födelsedag idag så vi gick upp och gjorde goe frukost med ägg, melon, mackor och prinsessbakelse. Ett paket i form av en parfym fick han med :)

Vi gick in och sjöng för honom vid 07 och sen åt vi tillsammans. Sen gick jag in och la mig och mina finingar gick ut till lekplatsen <3 

La Alicia i vagnen 11:30, vaggade lite och 11:31 sov hon :) körde ut henne på balkongen och jag hoppade in i duschen. Wille spelar fresbeegolf.

Snart ska vi lämna Alicia hos sin mommo och ska sova där tills imon.
Vi ska ha en "sista-ledig-kväll-på-väldigt-länge" :) 

Grattis till min fina underbara man på 31 årsdagen! <3








Eva

Hej hopp!
Grattis till William på födelsedagen. Hoppas ni har en riktigt skön och avkopplande ledig kväll. Kramiz

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: