Lördag

Ingen vidare natt :( ursäkta allt gnäll!

Vaknade 00:30 av att Alicia kom in. Jag hade världens halsbränna så jag gick upp och tog en samarin. La tillbaka Alicia i sin säng.

03:00 vaknade jag igen av värsta halsbrännan.. Samarin och toabesök.

04:30 kom Alicia in igen jätteledsen och ville bara sova på mig i min famn. Så forr jag försökte flytta henne blev hon ledsen.. Så från det sov jag inte så mycket. Inte Wille heller som fick spendera 2 timmar på toa :(

Herregud när tar detta slut?! 
Alicia vaknade vid 7, gick upp och åt frukost. Jag fick i mig några bett och lite oboy. Efter det har jag mått sjukt illa.
Orkar verkligen ingenting.
William är också helt slut. Tycker så synd om Alicia som är pigg och frisk och så orkar vi inget.

Så världens bästa mamma och Tord ställer upp och har henne till ikväll :) Då blir hon ordentligt ompysslad och vi kanske kan samla lite krafter.

Hoppas ni mår bra och får en toppendag! Kram




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: