Måndag

Idag är första dagen jag mår bra, woho :) Fick i mig både frukost och lunch.

Men det känns att kroppen inte återhämtat sig helt, blir trött fort och är inte jättepigg. 

William har lite olika besvär fortfarande, ont i sin tumme, också trött efter magsjukan (inte så konstigt eftersom han inte fick vila då jag blev sjuk) och så har han nu fått ont i halsen och sånt kul.

Han va hos läkaren imorse som sa att det beror på att immunförsvaret är så nedbrutet nu så det är bra att vila och sjukskrev honom veckan ut. Så kan han jobba igen när han mår bättre. Stackarn <3 

Ändå "tur" att allt kommer nu innan lillasyster föds! 

Riktigt fint vårväder idag :) Nu ska jag snart ta min onda rygg och ta mig till mitt första föräldramöte någonsin :)





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: