Mysdag

Lite grejer har allt hamnat i bb väskan så nu är det på gång! Verkligt det börjar bli nu när korgen står här, liggdelen till vagnen är redo och väskan snart packad! Det är snart dax att träffa henne :) <3

Imorgon ska jag till bm och göra alla tester en sista gång och skriva hur jag vill ha förlossningen.. :)

Vi tog en promenad till en lekplats vi inte vart på förut och Alicia va helt lyrisk över rutchkanan och tog sig upp själv för alla trappor! Hon gillar ju verkligen inte att bli kladdig/smutsig, så hon kryper och klättrar med händerna i luften, haha :)

När vi kom hem gjorde William pannkakor och Alicia åt 3 st utan problem :) men jag va tvungen att tvätta av de kladdiga händerna emellanåt ^^

La henne 20:45 och jag somnade lika fort som henne och gick precis upp igen, får väl umgås med mannen en stund till innan jag lägger mig :) 









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: