Onsdag

När jag kom hem från Allum innan slumrade jag en stund på soffan innan jag hämtade lillan. 

Jag köpte förresten ett par "smal leggins" = inte mammaleggins, haha! Och ett par ljusrosa stretch jeans, längtar tills jag får på mig dom! Tjejen i kassan va gravid i v 30 och frågade vilken vecka jag är i.
"36"
"Åh då måste du vara helt beredd om 2 veckor, spännande!"

Ja hjälp tänkte jag! Det måste jag! :D 

När jag kom till dagis hade dom precis haft fruktstund och Alicia blev så glad av att se mig. Värmer i hjärtat <3

Fröken sa att det hade gått bra idag men att hon blivit lite ledsen ibland från ingenstans, kanske har hon lite ont av tänderna.. Lillan :( 

Har ont i magen över att lämna henne imorgon.. Har läst massa ikväll om 1,5 års trots och utveckling och det mesta stämmer in bra på Alicia.

Blir arg när hon inte får som hon vill, har ett ökat behov av närhet nu osv.
Hon är väldigt mammig nu och har från ingenstans börjat komma in till oss på nätterna. Mycket på en gång nu för henne. En del av livet helt enkelt, men jobbigt emellanåt såklart.. 

Nu har vi kollat Greys och ögonen går i kors, så nu säger jag godnatt! 




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: