Onsdag

Gick upp med Alicia 07:30, åt frukost och gjorde oss iordning medans pappan sov vidare. Läkaren tyckte han skulle vila handen denna veckan iallafall och han har fortfarande lite ont.. 

Jag invigde Conversen för detta året! Underbart :) Lämnade Alicia på dagis (som blev ledsen :( ) och åkte till MVC.

Dagis ringde och sa att allt gick jättebra och att hon va ledsen en halv minut, skönt! 

Alla prover va bra och allt såg bra ut hos bm. Skrev sammanfattningen till förlossningen och gick igenom det sista. Nästa besök är om 2 v (v39) hoppas inte jag behöver gå dit :)

När jag kom hem 10:30 sov fortfarande William så då väckte jag honom. Gjorde lite tråkigt måste göra som gå igenom föräldraledighet, ringa banken osv..

Sen gick vi tillsammans och hämtade lillan, dom va ute i solen och lekte när vi kom och hon blev så glad av att se oss :) Hon hade vart go och glad hela dagen, ätit och sovit bra :)

Gick förbi lekplatsen på vägen hem så hon fick göra det roligaste i världen- åka rutchkana! Underbart väder! 

Gick hem och åt mellis, sen tog vi en promenad till Maxi, den korta biten är för lång för mig nu.. Herregud va det trycker/strålar nedåt från bäckenet ner i ljumskar och ben.. Hoppas hon vill komma ut snart! 

Alicia sover nu, William städar undan maten i köket och jag ligger i soffan och gör ingenting mer än väntar på Greys :)









Vickan

Du får la ta ut och titta på henne så som du gjorde på mig i min dröm hahah :D

Svar: Hahaha ja :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: