Onsdag

Alicia tyckte det skulle bli så kul att gå till dagis idag, klappade händerna och sprang till dörren när vi skulle gå.

Hon gick heeela vägen dit, stor tjej! Men när jag vinkade hejdå blev hon helt förtvivlad och jätteledsen.. 

Jag gick med in i 10 min och vi satt där och lekte med andra barn. Jag pussade henne och sa hejdå, hon tittade bara lite. Sen när jag stod i hallen hörde jag hur hon började gallskrika igen.

Aj mitt hjärta!! 

Hennes favvis fröken lyfte upp henne och öppnade dörren till rutchkanerummet som Alicia älskar och hon blev tyst.

Jag nästan halvsprang hem och så fort jag stängde dörren bröt jag ihop och ringde William som lugnade mig.

Ringde till dagis och hon sa att hon precis skulle ringa mig och säga att allt gick jättebra. Det ledsna gick över fort och nu satt hon och lekte och mådde bra. Skönt! 

Men usch, jag vill inte att hon ska bli ledsen varje gång jag lämnar?! Hon blev inte ledsen de första 2 veckorna? 

Hoppas det vänder.. 

Nu ska jag ner till Allum och handla mat, köpa skydd till ipaden och köpa nåt klädesplagg till lillasyster att ha på bb/när vi åker hem. Har bara köpt 2 plagg till henne, i strl 68 och 74! 

Nåt eget litet måste hon få :) 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: