Sjukstuga

När jag drabbades av magsjukan i onsdags tänkte jag på kvällen "åh va skönt, det va en lindrig variant som redan verkar lägga sig" för att jag hade några timmars uppehåll.

La mig i soffan för att kolla Greys, fick dock springa på toa flera gånger :(

På torsdag morgon hade jag inte spytt på hela natten (sen 23) så jag vågade mig på lite yoggi och dricka. 

Då drog det igång igen och jag va sängliggandes hela dagen.. Helt matt! Men jag spydde sista gången vid 14, på kvällen kände jag mig hyfsat pigg, åt lite kräm, drack mjölk och åt några mariekex, duschade, satt uppe med Wille och kollade tv hela kvällen.

Sov hela natten, gick upp vid 8 och kände mig jättehungrig, och eftersom jag inte spytt på så många timmar trodde jag det va över. Åt en rostmacka och drack oboy. 

Efter någon timme kom det upp.. 
Och nu spydde jag för nån timme sen igen? Såhär länge har jag aldrig haft magsjukan! 

Så fruktansvärt jobbigt, jag är verkligen helt utmattad och ligger bara i sängen.. Tycker så synd om mig själv :( 

Tack och lov har jag min fina man som fixar allt runtomkring även fast han inte heller är helt 100 bra. <3 

Kom hem med rosor och tulpaner till mig :) 

Håll tummarna att jag blir frisk snart!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: