Tisdag

Alicia väckte oss 06:30, bara att gå upp och äta frukost! 

Tog en promenad i regnet till dagis, idag fick nallen Makka Pakka följa med. 
Väl där visade Alicia vart hennes skor och jacka ska stå, sen tyckte hon att jag med skulle hänga jackan där...

"Manma kommer sen.. Ska du visa Makka Pakka rutchkanan?"

"Mm!"

Favvis fröken Diana lyfte upp henne i famnen och sa "ja kom så går vi dit!"

Jag vinkade hejdå och gick- utan att hon blev ledsen! Kikade in i fönstret sen och hon va inte ledsen då heller utan va påväg till rutchkanan med Diana :) så himla skönt!

Idag har jag rensat ut alla 86 kläder som nu är för små och insåg att hon verkligen behöver nya kläder i strl 92, stora tjejen! Sen sov jag 1,5 timme innan det va dags för hämtning.

Dom hade sångstund när jag kom och hon satt där med sin nalle i famnen, blev så glad när jag kom :) <3

Allt hade gått jättebra, ätit och sovit bra, inga ledsna miner :) 

Resten av dagen har hon vart på bra humör, busat och spexat med dans <3




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: