VÅR!!

Idag ringde min bm och sa att gallsyreprovet visade på förhöjda värden, inte konstigt att det kliar! Än så länge ska jag bara fortsätta ta klåddämpande och på tisdag ringer hon och ser om det kliar lika mycket/mer, då får jag ta ett nytt prov för att se om det ökat mer.. 

Idag är våren här! 17 grader och sol :) Helt underbart! Jag svettades ihjäl i min jacka och folk gick i bara tröjor på stan.

Vi åkte till baby & barnmässan vid 13 och åkte vid 16:30. Fyndade en superfin Lundmyr filt för 200 kr, ord pris 600 :) 
En Geggamojja mössa fick också följa med, samt nåt frukt mellis som bara bara är frukt, inget annat :)

Ätit hemlagad pizza, nu sover Alicia och det är verkligen soffläge för mig nu. Helt slut och ont! Så Lets dance mys med mannen står på schemat :)
Kram på er





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: