Vår!!

Det blev mello tittande igår :)
När det va slut ville William kolla på UFC , då gick jag in och la mig.

Alicia kom in 04:30 och då gick Wille ut på soffan för att det blir så trångt i sängen, men då blev Alicia jätteledsen så han fick komma in igen. Då hade hon svårt att somna om och skulle ligga på Willes mage, mellan oss, på mig, på snedden osv.. Somnade kanske vid halv 6-6 och sov till 08:30, gött :)

Wille åkte och spela frisbeegolf vid 11, då gick jag och Alicia ut i vårsolen och lekte på lekplatsen lääänge.. Sen gick vi till Allum för att mäta hennes fötter, hon kan ha de hon har nu ett litet tag till bara.

 Provade även Converse som ska köpas snarast :) väntar lite för att strl 23 måste vi köpa om hon ska kunna ha dom hela sommaren, och då är dom lite väl stora nu, och köper vi 22 kan hon ha dom nu men inte hela sommaren. Bättre att hålla sig några veckor till :) 

Vi fick iaf med oss ett par nya Kavat som är lite mer gympasko som hon kan ha på dagis och när vi är ute och leker. Perfekt! 

Hon somnade på vägen hem och sover nu på balkongen medans jag vilar. William är på fotbollsträning så jag får väl sysselsätta mig med att hänga tvätt :)

Hoppas ni haft en toppenhelg! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: