Måndag & Tisdag

Måndag: Igår träffade vi Jonna och Charline, åt lunch på Allum och Jonna köpte sommarkläder till C. Vi skulle gå direkt till lekplatsen efteråt men Alicia somnade på vägen hem. Sussi kom och hälsade på, åt jordgubbar och pratade :) När hon åkte gick jag och tjejerna till lekplatsen en stund innan pappan kom hem <3

Tisdag: Lämnade Alicia för första gången på nya dagiset idag, inga problem alls :) skönt! 
Sen gick jag hem och betalade räkningar och gjorde mig iordning för att gå till Allum och möta syrran.
Hon passade Jolin medans jag va på återkontrol hos barnmorskan, allt såg bra ut! :) Sen gick vi och hämtade Alicia på dagis och gick hem och åt jordgubbar, mycket sånt nu! :)

Sen bakade vi och packade ihop oss för en familjekväll på dagis, jättemysigt! Alla familjer tar med sig någonting och sen dukar man upp allt på ett långbord och så får man plocka och sen ha picknick :) 

Alicia va helt slut efter denna dagen och somnade fort efter maten :) nu ligger jag och myser med Jolin innan jag ska sova med.. Natti alla finisar! 









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: