Uppdatering!

Oj va jag har vart dålig på att uppdatera er! Skärpning :)

Allt går så bra här hemma, Alicia utvecklas för fullt och har lärt sig sätta ihop många ord nu, tex
"Sitta där"
"Titta där"
"Alicia nana"
"Hej pappa!" 
"Pappa jobba"


Så det går framåt med språket :) Nu håller hon på att skolas in på sitt nya riktiga dagis denna och nästa vecka, sen ska hon gå där fram tills sommarlovet och sen börja där efter sommarn :) 
Det är hennes nuvarande fröknar som går dit och skolar in henne, igår när jag hämtade henne va dom helt lyriska och sa "Det går så himla bra på Norrgården! Hon är jätteglad och pratar jättemycket, leker med barnen och hon har fått en kompis som heter Lisa som hon leker med och ropar på. Kom Lisa! Säger hon :D"

Så hon verkar verkligen trivas där nere med de lite större barnen :) Jag ska följa med någon dag tänkte jag för att se hur dom har det där nere :) Jätteroligt att hon trivs! Jag är så himla nöjd med avdelningen hon går på nu så det ska bli tråkigt att lämna dom, men jag har träffat några fröknar från norggården med och dom är självklart jättegulliga och bra där med :)

Jolin växer så det knakar! Fortfarande världens snällaste bebis, sover, äter, ligger bara och tittar på oss när hon är vaken, väldigt väldigt sällan ledsen. Sover bra på nätterna med, somnar oftast vid 21-21:30 och sover till 02:30, äter och somnar om :)
Inatt sov hon från 21-04:30, åt och sov vidare till 09! Lyx :) William är ledig idag så han gick upp och tog Alicia 06:30 så jag fick sova ut, underbart!

Idag ska Wille köra Lamburghini, han fick det i 30-års present så nu ska det bli av och solen lyser, perfekt!

Vi mår bra också, jag börjar komma in i tvåbarnsrutinerna nu när Wille börjat jobba, så det går smidigare hela tiden :) Ibland kör det ihop sig när båda barnen skriker och är ledsna, men det brukar gå att lösa ganska fort.
Det blir oftast så precis innan Wille kommer hem när Alicia är både trött och hungrig, jag ska laga middag och då blir alltid Jolin hungrig av nån anledning, härligt kaos helt enkelt!

Nu ska jag avsluta så det inte blir ett för långt inlägg, ska försöka uppdatera mera, Jag finns ju på Insagram med där jag lägger upp mycket bilder :) alexandrabruhn heter jag där, skriv gärna en kommentar här ifall ni vill följa så jag vet vem det är och inte nekar :)

Nu håller vi tummarna att Johannas, Amandas och Saras bebisar vill titta ut när som helst! Massa majbebisar <3
 


Johanna

Nu vet jag inte om du menar mig : ) men säger massa tack iaf och kram på dig : )

Svar: Jo jag menar dig :) håller tummarna att lillasyster kommer snart! Kram :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: