Julen kan börja!

I fredags hämtade jag mamma och Patricia kl 10 för att titta på brudklänning, känner mig inte nöjd :(
Hittade en som va såå fin och inte alls en modell/material jag trodde jag skulle gilla! Har ju bara tänkt på prinsess och tyll! Fick tyvärr inte ta bilder där.. Och prislappen va lite väl dyr.. Börjar känna mig stressad, måste hitta en snart! Lång leveranstid och det är bara drygt 6 månader kvar nu!

Vid 15 åkte vi in till Liseberg, lite folk och milt väder, jättemysigt! Kändes lite tidigt bara :) 
Tyvärr va nog inte Alicia helt frisk för vi fick springa på toa o byta b-blöja 2 gånger (med vinterskor och overall!!) 
Och hon va lite seg.. Igår kom snuvan och inatt febern. Så hon somnade i vagnen 19:30. Hann inte hälsa på kaninerna eller tomten :( kanske får gå dit igen! Vi hann åka några karuseller iaf och det tyckte hon va "jätteloolit!" :) 

Jag vann en stor marabou! Yay! Gick runt och mös när barnen sov i vagnen <3














Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: