Jenses böffhaus

Idag var jag först hos tandläkaren med Alicia för att kolla om den lösa tanden fastnat igen, vilket den hade :) 

Sen va jag på 1års och 2,5års kontroll på bvc med tjejerna.
Jolin: 80 cm lång och väger 10,2kg
Alicia 96 cm lång och väger 16,1 kg

Långa tjejer :) <3 Jolin vaccinerades med men har inte blivit något påverkad.

Sen hämtade vi "mosse" Patricia och åkte och käka lunch på Jensens, gott :) 
Sen hämtade jag Willes kostym till bröllopet, äntligen kan vi släppa det!
Därefter hämtade jag en sista smakprovningstårta till bröllopet.

Sen lämnade jag Patricia och åkte till Willes jobb och hämtade honom (och köpte nya fina presentsnören)  :D

Nu har vi ätit tacos och barnen sover, snart börjar Lets dance och lite godis åker fram, så är fredagsmyset fulländat :) Hoppas ni har det mysigt med!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: