Bvc och utelåst

Idag vaknade Jolin som vanligt numera kl 05... 09:20 va hon supertrött och vi skulle vara på bvc kl 10. Då går vi nu så hon får sova en stund tänkte jag. 
Yeah right. Hissjäveln strejka. Igen.
Fick plocka isär dubbelvagnen och bygga på höjden i lilla hissen. Jaga Jolin som kröp runt på det äckliga golvet och in i hissen. Det rann svett om mig när vi kom ut! 4 min kvar till bvc tiden, Jolin stensomna såklart. Kom till bvc 5 över. Phu! 
Stora tjejen är nu 77cm lång och väger 9,7kg. Lång och smal enligt kurvan :) 

På vägen hem somnade båda tjejerna. Hissen funka inte. Fick spendera 50 min i svalen till hisskillen (som även han är trött på dessa skithissarna) kom och hjälpte mig hem. Suck! Hoppas vi hittar annat boende snart.. Jobbigt att ta sig till 10e våningen med dubbelvagn och 2 sovande barn i spiraltrappa.. ^^ 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: