Helgen

Bestod av att kolla kostym till William vilket inte är så lätt för att han är så lång, finns få kostymer i hans storlek och skjortor och sånt ska gärna specialbeställas... Suck! Så både lördag och söndag gick åt detta. 

Men lördag kväll hann vi även med god mat och lite Mello.

 Och på söndagen fyllde Willlam 32 så han blev uppvaktad med god frukost :) och fick jag en 50 min lång massage på St Jörgen spa. Det gjorde ont. Det första hon frågade nästan va "har du mycket ont i ryggen?" "Ja.." "på höger sida va?" "Mm" "förstår det, dina muskler har dragit ihop sig längs hela ryggraden, även nacke och axlar.." 

Hon rekommenderade att jag ska gå på regelbunden massage, men min läkare säger att jag inte ska det för att smärtan kan förvärras. Kluven.. 

Söndagskvällen blev lugn med hämtpizza och Walking dead :) 












Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: