Helgen

Fredagen bestod av packning och städning, hämtade William på jobbet 16:30 och körde ner till Anderstorp till svärfar. Han bjöd på pizza och Alicia tyckte det va såå kul att vara hos faffa. Båda tjejerna va vakna ända till 21! Sen somnade vi vid 23. 

Dock blev det inte mycket sömn för mig den natten då tjejerna turades om att vakna.. Zzz.. Vi sov i Rogers rum och han i gästrummet och Wille på nedervåningen i sitt gamla rum. Jag vill inte sova där nere för det är svinkallt och han kan inte sova i Rogers säng för han har en gavel nere vid fötterna och då får inte Wille plats ^^ 
Så vi löste det så, jag fick däremot sovmorgon sen :) 

Vid lunch åkte vi vidare hem till svärmor och Gunnar för lite kalas för Gunnar som fyllde år. Ludde med familj kom också dit och det va full fart på Alicia och Elias, som dom lekte :) jättekul! 

Vi sov över där tills idag, lite orolig natt inatt med så vi va trötta och valde att åka hem strax efter frukosten. Tänkte att det va skönt att få en lugn familjedag hemma tillsammans. Dock fick jag migrän from hell runt 14 och har varit sängliggandes fram till 19, då la Wille tjejerna och vi åt lite mat. Sen spydde jag (av migränen) och efter det har det börjat släppa.. Dunkar fortfarande men inte alls som innan. Usch! 

Nu ska jag sova så migränen försvinner tills imon då vardagen är tillbaka. 
Hoppas ni haft en bra helg! 












Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: