Sjukstuga

Igår (tisdag) när jag hämtade Alicia på dagis sa dom att hon inte ätit nåt o vart väldigt slö hela dagen. 
Gick hem och satte oss vid köksbordet, gav henne dricka och vindruvor för det va det enda hon ville ha. 2 min senare kommer allt ut över bordet, golvet och hennes knä :( in i duschen och sen sanera köket... Men sen kom inget mer och hon somnade 15:20 och sov till 06:30 imorse. Hon va pigg och åt (nästan) som vanligt så vi gick ut en sväng i fina vädret vid 14. Då ser jag bara Jolin som spyr ner hela sig och vagnen... Sprang hem och in i duschen, sen sanera vagnen. 
Man inbillar sig själv med att man mår illa. Jag har på känn att jag kommer drabbas inatt. Men jolin har inte spytt nåt mer efter det men jag har fått byta en hel del blöjor.. Får se hur natten blir! 
Håll tummarna att jag slipper! William är typ immun, har aldrig haft det. Fusk. 

Vädret va fint med så Alicia fick inviga sina nya rosa converse, hon va så glad :) 









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: