Inskolning

Idag var det dags för Jolin att börja förskolan! Inskolningen gick jättebra, hon hängde på Alicia, tittade på alla barnen och kröp runt på upptäcksfärd :) Kom och kramades med mig emellanåt men sen stack hon igen. 
Inte som Alicias första dag, hon satt som ett ljus i mitt knä hela dan :)

Alicia ville ju såklart vara med mig och Jolin en del, men lekte också mycket med sina kompisar på egen hand :) 











faster

Jahapp, mammatiden hemma är slut nu? Vad händer nu, ska du börja jobba igen? =)
Börjar också jobba heltid nästa vecka efter sjukskrivningen av axeln.

Varm kram till dig & familjen

Svar: Ja dagarna tar slut alldeles för fort.. Nja, jag ska bli omplacerad för min rygg så jag kommer vara sjukskriven under processen till dom hittar mig ett nytt jobb, vet inte alls när det kan bli. Så tjejerna kommer gå 15tim/v tills dess :)
Okej, känns det bättre i axeln?
Och snart kommer barnbarnet va? :)
Kramar

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: