Möhippa

Hellu! Känner att bloggen ligger i lä nu när det är så nära bröllopet och allt annat runtomkring..

Men i lördags kl 09 plingade det på dörren, Alicia sprang ut och kollade vem det va och sprang in till mig och sa 
"Mamma! Alla kommer nu!"

In kommer mina fina vänner och systrar, Vickan, Patricia, Anna, Linda, Amanda, Jonna och Sara :) 

Amanda och Anna tog in mig på rummet och fixade iordning mig medans de andra dukade fram frukost. Nutellamacka, jordgubbar och oboy, dom känner mig :D

Sen fick jag en packlista och fick börja packa det som stod, sen åkte vi buss in till Slottsskogen där jag fick göra några ombyten och blev fotograferad. Detta till vad jag antar kommer bli en almenacka :D Vi träffade MÅNGA andra som va på svensexa/möhippa, populär dag :)

Vi fikade lite emellan alla ombyten och njöt av varandra och det fina vädret.
Sen åkte vi vidare till ett cafe för lite lunch, där satt Jossan och väntade på oss :) Chillade där en stund och sen åkte vi vidare till en annan park i stan där fler bilder togs i olika stilar :)
Vädret var på vår sida hela dagen och stämningen var på topp!

Sen fick jag gå med en prinsessklänning genom hela stan bort till Star bowling, där fick jag ta på mig kläderna jag hade från början och ta bort peruken :)

Bowlade, sen gick vi upp och fortsatte 5kampen med duvskytte, rodeo, hästkapplöpning och bilrace, så kul!

Sen ockupperade vi toaletten och alla gjorde sig iordning för sista stoppet som var middag på Manana (tapas)

Mätta och glada satt vi kvar och mös till 23:30 då Vickans kille kom och hämtade oss och körde hem oss.

Dagen kunde inte varit bättre! Jag är så nöjd och tacksam för alla fina vänner som ansträngt sig så för min skull!
Tack <3 






















Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: